Töltés

MIT KELL TUDNI RÓLUNK?

A Szallas.hu Magyarország piacvezető online szállásközvetítő vállalata. Büszkék vagyunk arra, hogy weboldalainkat, melyeket saját csapatunk fejleszt, évente mintegy 10 millió utazni vágyó keresi fel, és évente milliók utazási élményéhez járulhatunk hozzá. Marketing csapatunk legrégebbi, oszlopos tagja Latin-Amerikában folytatja pályafutását, így izgalmas feladatai árván maradnak. Ezt nem szeretnénk :/ Segíts nekünk!!!! 7 fős marketing csapatunkba keresünk Content és Event Marketing feladatok menedzsmentjéhez kíváncsi, cserfes kollégát. Jelentkezz, ha te vagy a szavak embere!

CONTENT & EVENT MARKETING MENEDZSERT KERESÜNK!

NÁLUNK A HELYED, HA

  • érdekel az online marketing és szövegírás, szívesen beleásod magad annak rejtelmeibe;
  • szeretsz elmélyülten dolgozni de időnként szükséged van a pörgésre is;
  • tudod, mi az a CMS, és használtál már Wordpress-t;
  • nem ijedsz meg a mozaikszavak pl. ROI és SEO hallatán;
  • az utazás szerelmese vagy, felfedezed a legjobb rejtett helyeket és úgy mesélsz róluk másoknak, hogy rögtön útra kelnének;
  • követed a leginspirálóbb travel influencereket;
  • Facebook csoportok aktív tagja vagy;
  • jár a plusz pont, ha ismerősen cseng David Ogilvy, Robert Cialdini és Neil Patel neve, esetleg olvasod a kopywritingkourse vagy copyblogger oldalakat! 🙃

MINT CONTENT & EVENT MARKETING MENEDZSER SZÁMOS FELELŐSSÉGTELJES FELADATOD LESZ:

  • a Szallas.hu blogjának, a hazai utazók egyik legnagyobb inspirációs forrásának menedzselése, 5-7 blogger munkájának irányítása;
  • frissen tartatni az utazók bakancslistáját, top 10-es listákat készíttetni a legjobb programokról, feltörekvő és rejtett desztinációk felkutatása;
  • tartalmi tematika és ütemterv kialakítása, egyeztetése a marketing vezetővel és a társmunkakörökkel;
  • a bloghoz tartozó social platformok kezelése, gondozása (Facebook, Instagram) a Social media managerrel karöltve;
  • a belföldi turizmus prominens eseményének, az Év szállása verseny szervezői feladatainak ellátása, lebonyolítása;
  • havi elemzések, negyedéves riportok készítése. 

MIT VÁRUNK AZ ÚJ CSAPATTAGTÓL?

  • biztosan mozogj a content marketing és social media világában;
  • legalább egy éves marketing vagy kommunikációs tapasztalattal rendelkezz (pl. content manager, PR manager, copywriter, újságírói tapasztalat);
  • kimagaslóan tudj kommunikálni írásban és szóban egyaránt;
  • szakmai tudásanyagokat, céges kommunikációt angolul is értsd;
  • legyél precíz, és igényes a részletekre - fontos, hogy pontos ütemterveket és riportokat tudj készíteni, hogy mindig a legjobb irányba haladjunk;
  • kreatív vagy de tudsz rendszerben is gondolkodni;
  • magas fokú önállóság, agilis és rugalmas személyiség jellemezzen;
  • legyél kíváncsi, szeress tanulni, akarj fejlődni, merj őszintén kérdezni!

​EZEN KÍVÜL ÖRÜLÜNK, HA VALAMELYIK IGAZ RÁD

  • van legalább 1-2 éves reklámügynökségi tapasztalatod;
  • dolgoztál korábban copywriter, PR manager pozícióban, vagy esetleg jártas vagy az újságírás területén;
  • van SEO tapasztalatod;
  • szerveztél már 100+ fős rendezvényeket;
  • dolgoztál már együtt fejlesztőkkel;
  • magabiztosan használod a Google Drive eszközöket. 

​AMIT AJÁNLUNK NEKED

  • biztos állás és megbecsülés egy sikeres vállalatnál, ahol a legjobbakkal dolgozhatsz
  • céges mobiltelefon, laptop
  • fejlődési lehetőség, korlátlan szakmai tudás - bármilyen könyv, külső és belső online képzés, podcastok a rendelkezésedre állnak
  • tudásodnak megfelelő versenyképes fizetés
  • menő iroda Budapesten és Miskolcon
  • rugalmas munkavégzés, home office lehetőség
  • kedvezményes banki szolgáltatások
  • egészségbiztosítási csomag
  • SZÉP kártya juttatás
Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidő
Pozíció szintje: munkatárs/beosztott/alkalmazott
Foglalkoztatás időtartama: Határozatlan idejű
Munkavégzés helye: Budapest
Terület: Budapest